کانادا اپلای

کانادا اپلای بعنوان مرجع تخصصی درخواست ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

کانادا اپلای

کانادا اپلای بعنوان مرجع تخصصی درخواست ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

با یکپارچه سازی اطلاعات و کارکرد برای ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با موسسات آموزشی در کانادا محدودیت اقدام را رفع کرده ایم و متقاضی در یک مکان می تواند اطلاعات جامع از شرایط پذیرش- هزینه ها- رشته های مشابه و مکان های قابل ارایه بیاید.
با این سیستم هزینه های جستجو و اقدام به نحو بسیار زیادی کاهش یافته است و با صرف وقت کمتر و هزینه مالی کمتر متقاضی به نقطه انتخاب می رسد.
در کانادا اپلای دید ما بر اساس پذیرش و بالابردن شانس قبولی است و بجز خدمات آنلاین امکان مشاوره تلفنی و حضوری برای متقاضیان فراهم شده است.
4. با توجه به تیم مدیریتی موسسه ما می توانیم بهترین رشته و بالاترین شانس دریافت ویزا را با همکاری با موسسات همکار و معتبر کانادایی برای متقاضیان فراهم کنیم.
به یک کلام افزایش کارایی با کمترین هزینه هدیه ما به متقاضیان تحصیل و کسب اقامت تحصیلی در کانادا می باشد که کیفیت بالای خدمات و ارایه بالاترین سرویس اولین اصل در کانادااپلای می باشد.
شعار ما در کانادا اپلای برای شما انتخاب هوشمندانه با کمترین هزینه است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر در کانادا مشغول به تحصیل شوید، روز شما چگونه خواهد بود؟ بستگی به میزان تحصیلات  شما دارد. در این مقاله به بررسی محیط آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی از دبستان تا دانشگاه می پردازیم.

دبستان

کودک شما عاشق محیط کلاسهای تعاملی و حمایتی، که برای دانش آموزان مقدماتی (ابتدایی) در کانادا در دسترس است، می شود از ریاضی تا علوم ، آواز خواندن، آموزش زبان ، جغرافیا ، تاریخ و غیره. معلمان با استفاده از جدیدترین تکنیکها محیط جذابی را ایجاد می کنند. از فناوری های برتر این کلاس ها می توان به  SMART رایانه اشاره کرد که در اختیار شما قرار دارد. موضوعات مدرسه فراتر از اصول اولیه است و غالباً مباحثی مانند روباتیک ، علوم بهداشتی یا فناوری سه بعدی را در بر می گیرد.

کودکان وقت زیادی را برای فعالیت بدنی در کلاس بدنسازی و در طول استراحت می گذرانند. در طول سال، آنها همچنین در دوره های آموزشی به موزه ها، مزارع میپل، هنرهای نمایشی یا تئاتر و بسیاری موارد دیگر شرکت می کنند. بسیاری از مدارس خارج از ساعات معمولی مدرسه، از جمله کلوپ ها، موسیقی، تئاتر و ورزش فعالیت های فوق برنامه ارائه می دهند. همچنین برای کودکان فرصت هایی وجود دارد که استعدادهای خود را در نمایشگاه های علمی ، مسابقات موسیقی و سایر برنامه های خاص به نمایش بگذارند.

 

دبیرستان

زندگی دبیرستانی در کانادا فرصت های شگفت انگیزی را برای فرزند شما فراهم می کند تا یاد بگیرد، رشد کند و بهترین باشد. از دبیرستان نیز به عنوان مکان علم اندوزی یاد می شود. معلمان برای ارتقاء تجربه یادگیری دانش آموزان دروس خود را با رویکردهای نوآورانه، فناوری و فرصت های دنیای واقعی، زنده می کنند. علاوه بر ریاضی، علوم، فناوری، زبانها، هنرها، جغرافیا، تاریخ و اقتصاد، دانش آموزان به طیف گسترده ای از دوره ها دسترسی دارند که ممکن است شامل رباتیک، هوانوردی، ریاضیات پیش دانشگاهی، تجارت بین المللی، مطالعات زیست محیطی و موارد دیگر باشد.

بسیاری از دبیرستان ها برنامه هایی ویژه را برای آماده سازی دانش آموزان برای مشاغل آینده خود ارائه می دهند: کارآفرینی، مهندسی، حقوق، امور بین الملل، علوم بهداشتی و آموزش در فضای باز. برنامه های کارآموزی وجود دارد که تجربه ارزشمندی در محل کار را ارائه می دهند. 

زندگی دانش آموزان بخش مهم دیگری از تجربه دبیرستان در کانادا است. هر مدرسه طیف گسترده ای از ورزش ها و کلوپ ها را دارد که در قبل ، حین و بعد از مدرسه وجود دارد. این موارد اغلب شامل موسیقی، تئاتر، علایق خاص (شطرنج ، ریاضی ، بازی)، ورزش های تیمی و فردی و شورای دانش آموزی است. فرزند شما با درگیر شدن با این کارها شکوفا می شود.

 

 

دانشگاه یا کالج (کارشناسی)

آموزش عالی در کانادا شامل کالج و دانشگاه می شود. هر کدام فرصتهای منحصر به فردی برای یادگیری و رشد را ارائه می دهند. در دانشکده یا مدرسه فنی و حرفه ای روزهای شما با روشی بسیار کاربردی پر از یادگیری با محوریت شغلی خواهد بود. علاوه بر شرکت در کلاسها ، اگر می خواهید یک متخصص بهداشت باشید، می توانید از فیلمبرداری و ویرایش فیلم های شخصی خود در پخش یا کار با بیماران استفاده کنید. اگر چوبکاری انتخاب شغلی شما باشد ممکن است روز را صرف طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه کنید. به طور خلاصه ، شما فرصت های زیادی برای تمرین مهارت های خود در محیط های کاری واقعی دریافت خواهید کرد.

در دانشگاه روزهای شما شامل سخنرانی و آزمایشگاه ، آموزش یا کارگاه آموزشی خواهد بود. این تنوع چیزی است که زندگی دانشگاهی در آن وجود دارد و به شما ترکیبی از یادگیری و انجام این کار کمک می کند تا شما را برای آینده شغلی آماده کند. اساتید و مدرسان شما ساعت اداری را برای دانشجویان تعیین می کنند، بنابراین می توانید با آنها ملاقات کنید تا در مورد تکالیف یا سوالات صحبت کنید. همچنین در هر کلاس حداقل یک دستیار آموزشی یا آزمایشگاهی وجود دارد.

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد و دکترا)

به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل برنامه کارشناسی ارشد و دکترا در کانادا، شما در کلاسها شرکت خواهید کرد و بیشتر وقت خود را صرف انجام تحقیقات اصلی یا کارهای میدانی برای پروژه تحقیقاتی نهایی و پایان نامه خود می کنید. شما تحت هدایت متخصصان، اساتید، محققان و مدرسان مشهور کانادا پیشرفت خواهید کرد. همچنین ممکن است در محوطه دانشگاه به عنوان دستیار تدریس، تحقیق یا آزمایشگاه فعالیت کنید.

در هر سطح از آموزش عالی در کانادا، زندگی دانشجویی بخش عظیمی از تجربه شما است. کالج و دانشگاه شما را با دوستان و همکارانی که در طول زندگی حرفه ای شما مخاطبین ارزشمند باقی خواهند ماند متصل می کند. شما به احتمال زیاد از یک زندگی اجتماعی سرگرم کننده و فعال لذت خواهید برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی