کانادا اپلای

کانادا اپلای بعنوان مرجع تخصصی درخواست ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

کانادا اپلای

کانادا اپلای بعنوان مرجع تخصصی درخواست ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

با یکپارچه سازی اطلاعات و کارکرد برای ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با موسسات آموزشی در کانادا محدودیت اقدام را رفع کرده ایم و متقاضی در یک مکان می تواند اطلاعات جامع از شرایط پذیرش- هزینه ها- رشته های مشابه و مکان های قابل ارایه بیاید.
با این سیستم هزینه های جستجو و اقدام به نحو بسیار زیادی کاهش یافته است و با صرف وقت کمتر و هزینه مالی کمتر متقاضی به نقطه انتخاب می رسد.
در کانادا اپلای دید ما بر اساس پذیرش و بالابردن شانس قبولی است و بجز خدمات آنلاین امکان مشاوره تلفنی و حضوری برای متقاضیان فراهم شده است.
4. با توجه به تیم مدیریتی موسسه ما می توانیم بهترین رشته و بالاترین شانس دریافت ویزا را با همکاری با موسسات همکار و معتبر کانادایی برای متقاضیان فراهم کنیم.
به یک کلام افزایش کارایی با کمترین هزینه هدیه ما به متقاضیان تحصیل و کسب اقامت تحصیلی در کانادا می باشد که کیفیت بالای خدمات و ارایه بالاترین سرویس اولین اصل در کانادااپلای می باشد.
شعار ما در کانادا اپلای برای شما انتخاب هوشمندانه با کمترین هزینه است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

هزینه تحصیل در مقطع دبیرستان چقدر است؟

بطور میانگین در بازه 13500 تا 14500 دلاردر سال می باشد که البته این مبلغ بسته به مدرسه و شهری که پذیرش میدهد متغییر خواهد بود.

ویزای تحصیلی منجر به اقامت میشود؟

بله بعد از فارغ التحصیلی در مقطع آموزش عالی و کسب تجربه کاری می توان جهت اقامت اقدام کرد.

برای چه مقاطعی می توان فاند یا بورس گرفت؟

فاند یا بورس چون یک مقوله رقابتی و به تعداد محدود ارائه می شود به همین دلیل معمولا در مقطع دکترا میتوان از این امکان استفاده کرد و مقاطع قبل از دکترا بصورت کمک هزینه تحصیلی به متقاضیان با بالاترین سطح علمی تعلق می گیرد و معمولا بین 100 تا 5 هزار دلار است.

آیا با تحصیل در کالج هم می توان اقامت گرفت؟

بله اگر برنامه درسی متقاضی در کالج مورد تایید برنامه کار پس از تحصیل باشد (PGWP) از این نظر تفاوتی با کسی که در دانشگاه تحصیل کرده نیست و هر دو واجد شرایط برای اقامت گرفتن هستند.

آیا با دوره های زبان می توان اقامت گرفت؟

خیر. دوره های زبان مورد تایید برنامه اجازه کار بعد از تحصیل از طرف اداره مهاجرت نمی باشد بدین منظور بعنوان تحصیل امتیاز لازم را برای متقاضی ایجاد نمی کند.

آیا کالج معادل همان فنی و حرفه ای در ایران هست؟

دوره هایی که در کالج ارائه می شود  به دو دسته تقسیم میشوند:

دوره های ارائه شده درکالج بصورت فراگیر شامل آماده سازی برای بازار کار و دریافت اجازه کار و ورود به دوره های آکادمیک در دانشگاه ها است و به صورت زیر می باشد :

- دوره های فنی و حرفه ای جهت ورود به بازار کار (هر چه سریعتر)

- دوره های تحصیلات آکادمی در سه مقطع فوق دیپلم و لیسانس

هرینه تحصیل در کالج کانادا چه میزان می باشد؟

هزینه کالج معمولا 12-15 هزار دلار کانادا می باشد ولی هزینه کالج به رشته و ایالت هم بستگی دارد.

شرایط تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی چگونه است؟

با توجه به قوانین امکان تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی با توجه به سابقه کار و سایر موارد، شدنی است و می توان از داخل کانادا اقدام کرد.

بهترین سن ثبت نام در مقطع دبستان چند سالگی است؟

طبق قوانین فرد می تواند از ابتدایی ترین مقطع یعنی 5 سالگی اقدام کند ولی با توجه به آمار صدور ویزای تحصیلی شاید بتوان گفت بالای 9 سال با دید بهتر از طرف افسرهای مهاجرت بررسی می شود.

آیا همراه با فرزند برای تحصیل در کانادا پدر می تواند حضور داشته باشد؟

بله . پدر و مادر همراه فرزند تا 18 سال می توانند به عنوان همراه حضور داشته باشند و فرقی ندارد.

هزینه homestay زمانی که دانش آموز بدون والدین اقامت می کند  به چه شکل می باشد؟

در این روش فرد متقاضی با سکونت با خانواده های کانادایی از امکانات اقامت و تغذیه و حمایت آنها استفاده می کند و این هزینه ها بر اساس هر استان و نوع خدمات می تواند متغییر باشد ولی بطور میانگین ماهیانه500 تا 900 دلار باید در نظر گرفت.

 

شرایط تحصیل در کانادا برای فرزند زیر 18 سال با همراه به چه شکل می باشد؟

دانش آموزان اول تا سال 8 حتما باید با والدین در کانادا حضور داشته باشند و برای دانش آموزان سطح 9 تا 12 می توانند با خانواده و یا با استفاده از هوم استی در کانادا اقدام کنند.

 

کانادااپلای با مجموعه عظیمی از اطلاعات بیش از 7000 رشته و بیش از 140 دوره در کنار شماست تا هوشمندانه برای این امر مهم اقدام کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی